Ürün ve hizmetleri ile abonelerinin hayatını kolaylaştıran Vodafone Türkiye, ‘Akıllı Cihaz Akıllı
İletişim Platformu’ ACAİP ile
tüketicilerin akıllı telefonu seçerken, satın alırken ve kullanırken yaşadığı
zorlukları ortadan kaldırıyor. Yeni teknolojiler konusunda eğitimler alan Dr.
ACAİP’ler Vodafone mağazalarında tüketicilerin tüm sorularını yanıtlıyor,
getirdikleri önerilerle kendilerine en uygun cihazı seçmelerine yardımcı
oluyor. Dr. ACAİP’ler;
-
Akıllı telefon ve tarifeleri ile soruları
yanıtlar
-
Ürün seçiminde yardımcı olur, öneri sunar
-
Acaip Kutu ile yeni ürünün kurulumunu sağlar
-
Cihaz kullanımına her aşamada destek verir.
Platform; akıllı telefonları 3 ana grupta topluyor. Bunlar; popüler, ekonomik, teknolojik isimleri ile tarifelere ek uygun ödeme seçenekleriyle tüketicilere sunuyor. ACAİP kutu ile abonelerin yeni telefona geçişini ise kolaylaştırıyor. Müşteriler, bu kutu dâhilindeki eski telefonların hafızasındakiler, yeni cihazlara aktarıp İnternet ve e-posta dâhil tüm ayarlarını kolayca yaptırabiliyorlar. Vodefone Türkiye kapsamındaki 408 mağazada abonelere çeşitli hizmetler sunuluyor.
Platform; akıllı telefonları 3 ana grupta topluyor. Bunlar; popüler, ekonomik, teknolojik isimleri ile tarifelere ek uygun ödeme seçenekleriyle tüketicilere sunuyor. ACAİP kutu ile abonelerin yeni telefona geçişini ise kolaylaştırıyor. Müşteriler, bu kutu dâhilindeki eski telefonların hafızasındakiler, yeni cihazlara aktarıp İnternet ve e-posta dâhil tüm ayarlarını kolayca yaptırabiliyorlar. Vodefone Türkiye kapsamındaki 408 mağazada abonelere çeşitli hizmetler sunuluyor.
Gökhan Öğüt: “Kolaylık kavramını hayata geçirdik”
Gökhan Öğüt |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder